20111116

Kup jedno z moich zdjęć - pomóż Wisi!

Wisia wciąż potrzebuje pomocy!
http://www.youtube.com/watch?v=86EXzEx35g8
Moja pierwsza akcja niestety nie przyniosła oczekiwanych rezultatów. Może nie dość głośno wołałam(?) Odpowiedziała na nią tylko jedna osoba - dziekuję D.
Wisia jest osobą samotną, żyje z renty, sama nie jest w stanie udźwignąć rosnących kosztów leczenia. Konieczny remont starej łazienki (przystosowanie jej dla osoby niepełnosprawnej) pochłonął kolejną kwotę 1700 zł. Choroba postępuje, w tej chwili potrzebne jest przede wszystkim łóżko ortopedyczne z materacem przeciwodleżynowym. (już jest)
Rozmawiam z jedną z fundacjii, ale procedury trwają dość długo, nie wiem, kiedy i czy w ogóle uzyskamy pomoc.
Każdy gest podtrzymuje w Wisi nadzieję, DAJE POCZUCIE, ŻE NIE JEST SAMA!

Mam trochę wydruków A4 dobrej jakości na matowym papierze Epson przygotowanych do portfolio.
Proponuję cenę wyjściową 80 zł. W tym cena wydruku i przesyłki - 20 zł. Czas - do 25.11.2011. Ilość zdjęć ograniczona...mam po 10 wydruków każdego zdjęcia.
Cały dochód oczywiście zostanie przekazany Wisi.
Zapraszam do pomocy.
Bardzo na Was liczę!

szczegóły: monikajezusek@gmail.com


zdjecia:

1


2


3


4


5


6


7


8



9


10


11


12


13


14


15

7 komentarzy:

  1. Czy mozesz zalozyc knoto Paypal pod ktore mozna przeslac pieniadze dla niej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bernato, prosze o kontakt mailowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę Monia nr 4. sztuk jeden. Napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja poproszę Izabeli zdjęcie nr 7 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko - kupuję zdjęcie nr 11
    chętnie zaproponuję moje zdjęcie
    pt. "Alicja Zagubiona" w formacie A4

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia i pekna Akcja!
    Jestem bezrobotny ...wiec ciezko mi pomoc ...ale jestem CALYM SERCEM ZA!
    ZACHECAM DO POMOCY WSZYSTKICH KTORZY "MOGA"...
    TO MALY GEST ....A ZARAZEM JAKI WIELKI!!

    OdpowiedzUsuń