20111117

20

Już 20 osób zaoferowało swoją pomoc! Trudno mi znaleźć słowa, na określenie mojej wdzięczności...
Wisia dzisiaj w lepszej formie, uśmiechnięta i szydełkująca :) Uśmiechy posyła rownież wam, bardzo serdeczne! Pomoc wpłynęła od sześciu osób. Część przesyłek utknęła pewnie gdzieś po drodze ;) Czekam...
Dziękuję, to ostatnio moje ulubione słowo. Bo cóż powiedzieć więcej, nie przepadam za patosem...
Zdjęcia zacznę pakowac do kopert już jutro, więc w poniedziałek powinny wyjechać z Węgorzewa.
Mam nadzieję, na jeszcze wiecej listów do wysłania :)

Wciaż można składać zamowienia na zdjecia moje i Magdy Wasiczek :) Zachęcam! Taka okazja może się nie powtórzyć :)
Dziś szczególne podziękowania dla Darka W, Ani. P, Grażyny D, Ewy W, Andrzeja K, Jakuba B i Judyty K :)


najnowsze




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz