20140610

moje zdjęcia

9 lipca w Łodzi w Galerii Profesjonalni Oprawcy, spotkam się ze wszystkimi którzy zechcą dzielić ze mną radość z wystawy moich zdjęć "Historie (nie)zmyślone". Oprócz samej ekspozycji będzie można zobaczyć moje portfolio zaprojektowane i wykonane przez Tomasz Fularski oraz usłyszeć muzykę skomponowaną do moich zdjęć przez Bohdan Palowski Sapphire Tree Music

Mam jeszcze jedno małe marzenie...wydanie płyty z tą właśnie muzyką, na razie w skromnym nakładzie 100 egzemplarzy, którą mam nadzieję zaprezentować w trakcie spotkania.

Potrzebuję jednak wsparcia. Mogę zaoferować tylko moje zdjęcia. Proponuję 5 zestawów po 5 zdjęć A4, na dobrej jakości matowym papierze, z moim podpisem, w bardzo okazyjnej cenie 150 zł. Zdjęcia są już gotowe, czekają na Was 

Fragment jednej z siedmiu miniatur fortepianowych https://www.facebook.com/photo.php?v=161738374035422&set=vb.161701657372427&type=2&theater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz